marți, 10 iunie 2014

Review Shea Butter

Review Shea Butter
(Unt de Shea)

Elemental mi-a facut onoarea dea a testa si eu Untul de Shea in stare pura,un unt vegetal crud,nerafinat .bogat in fitosteroli,polifenoli si acizi grasi esentiali.
 
Cunoscut pentru efectul sau nutritiv,hidratant,protector si regenerator .m-am gandit sa il testez pe sotul meu sa vad daca intr-adevar are calitatile cu care este insotit in prezentare.
De curand sotul meu a suferit o interventie chirurgicala la o mana si fiind pansat mai mereu mana a suferit un proces de exfoliere al pielii si am inceput testarea cu speranta si dorinta de a il ajuta pe al meu sot.
Cam asa arata mana inainte de aplicarea Untului de Shea-
Dupa spalarea mainii cu apa si sapun aplicam o data pe zi Untul de Shea pe toata suprafata mainii si acesta este efectul acestui tratament cu acest minunat produs-Untul de Shea!




Deci dupa cum singuri puteti vedea Untul de Shea si-a facut efectul sau de hidratare,de nutritie si de regenerare a pielii.
Sper din tot sufletul sa apreciati si voi la justa valoare acest produs natural ,asa cum m-am bucurat si eu si am apreciat calitatile sale-"Untul de Shea"!!

7 comentarii:

  1. Aghinitei Maria10 iunie 2014 la 04:52

    Ma bucur ca ai fost aleasa sa testezi Untul de Shea, dar mai mult ma bucur ca a avut un efect benefic de regenerare a pielii de la mana sotului. Nu stiam ca este asa de b !n, de retinutu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult draga mea ,intr-adevar a fost ajutorul meu atunci cand am avut nevoie!

      Ștergere
  2. dumitrascu lacramioara10 iunie 2014 la 08:40

    felicitari pentru articol si pentru crema.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte bun produs! l-am testat si eu cu succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu il folosesc de multi ani si am scris si am mentionat in repetate randuri si in alte articole, insa nu toata lumea citeste. Este extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
  5. SUnt foarte fericit ca ai testat untul pe sotul tau si a dat rezultate!

    RăspundețiȘtergere