marți, 29 iulie 2014

Pestisorul de aur

  Pestisorul de aur
 A fost odata un marinar ce colinda marile si oceanele si cand noaptea se lasa si luna isi scalda chipul in apa marii marinarul nostru se uita in adancuri si visa,visa la copilaria sa si cum a fost obligat de tatal sau sa ajunga marinar si se gandea marinarul nostru la pestisorul de aur si la cele trei dorinte .Dar cum mereu exista un dar ,marinarul nostru nu stia care sa fie cale trei dorinte pe care le-ar rosti daca pestisorul ar cadea in plasa sa!
 Gandul ii zbura departe spre adancuri  si vazu cum pestisorul de aur sclipea in apa marii luminat de stralucirea lunii si marinarul nostru sari iute sa isi zica cele trei dorinte din frica de a nu disparea pestisorul si sa il lase cu buza umflata.
-Pestisorule as dori sa fiu eu capitan de vas ,sa fiu iubit de blonde,sa fiu presedintele tarii mai bine ,sa am bani ,sa am averi,sa am mult par pe cap,sa am pamant si sa am si sa nu ma mai satur.
Pestisorul se uita la el ,ii zambi si ii zise:
-Marinarule,deja ai cerut mai mult de trei dorinte si eu iti voi indeplini toate dorintele,insa fiecare dorinta  va avea si un efect negativ asupra vietii tale,inzecit si inmiit ,caci nu te-ai putut abtine sa rostesti doar trei.
Vremea trecu iute si rand pe rand dorintele marinarului incepu sa se indeplineasca,ajunse capitan de vas fara flota ,apoi presedinte intr-o tara in care poporul nu il dorea,isi umplu desaga cu bani ,dar nu bani de aur ci bani negri,il iubeau blondele ,dar numai una,parul pe cap ii crescu dar nu mai des ci mai lung,isi luase pamant dar nu era al lui,caci vorba lui Stefan Cel Mare "Pamantul nu e al nostru ci al urmasilor ,urmasilor vostri",care vor domni dupa tine.Si in fine sa aiba si sa aiba si va avea si va avea parte de destinul celor la care le-a creat dosare si dosare!

 Asa ca aveti grija ce va doriti si la cate dorinte visati ,caci s-ar putea indeplini,cine stie poate un inger va asculta sau un pestisor de aur!

  „Articolul participă la concursul Moment umoristic, organizat de CudiKetherius






Acest articol se vrea a fi un moment umoristic ,fara referiri la anumite persoane,deci tratati ca atare!


19 comentarii:

  1. Aghinitei Maria29 iulie 2014 la 01:55

    Ai grija ce-ti doresti, dar aici se vede treaba ca :ai grija cat! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Trofin Mihaela Petronela29 iulie 2014 la 10:57

    Eu am o singura dorinta...nu vreau nimic mai mult:)

    RăspundețiȘtergere
  3. PESTISORUL DE AUR ITI INDEPLINESTE TREI DORINTE / DAR NUMAI DACA AI FOST FOARTE CUMINTE!

    RăspundețiȘtergere
  4. dumitrascu lacramioara29 iulie 2014 la 11:51

    hih!!!buna...!rau...povestea asta.....felicitari!....(de asta eu am doar o dorinta...sanatate la dusmani....sa mi vada realizarile mele...si...asa o sa crape de ciuda!!!!!....)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina Dragomir31 iulie 2014 la 10:15

    mai bine de mine ca nu cred in pestisorul de aur

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-e frica sa-mi mai pun vreo dorinta :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,asa este.Atentie la ce gandim,la ce ne dorim.Daca sunt ganduri negative,putem avea mari surprize,si nu din cele placute.

      Ștergere
  8. o sa imi pun o dorinta dar este secret altfel nu se implineste

    RăspundețiȘtergere
  9. Da,umor cu maximum de invataminte....ficare alege ce doreste sa inteleaga...excelent! bafta!

    RăspundețiȘtergere
  10. absolut! fara nicio referire :D
    care mai prindeti pestisorul ala, ar fi bine sa-i cereti numa' o dorinta: sa sara in oala de ciorba!

    RăspundețiȘtergere
  11. minunile sint in povesti in viata cam greu

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte tare povestea ta!!!! ai grija ce iti doresti, s-ar putea sa se implineasca! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. mi se pare mie sau marinarul este Base :))))
    eu daca l-as intalni ias cere cele trei dorinte si anume : sanatate. sanatate si sanatate, pt ca daca avem sanatate muncim si ni le face pe celelalte :) mai usor, mai greu dar ne facem atat cat ne trebuie si de cat avem nevoie :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru cei ce nu se mai satura sa vrea si iar sa vrea , asta trebuie sa se intample

    RăspundețiȘtergere