miercuri, 4 februarie 2015

Vreau tableta "Made in Romania"



 Vreau tableta "Made in Romania"!
 Imi doresc ca pe tableta mea sau pe orice alt gadget as cumpara sa vad  scris ca este fabricata in tara mea si as dori ca multi dintre noi sa avem aceleasi ganduri si idealuri .Asa am avea respect fata inventatorii romani care isi pun inteligenta si serviciile in slujba tarii si am participa la crearea de locuri de munca pentru cei care doresc sa munceasca in tara  si sa puna umarul la dezvoltarea tarii noastre.

  Evolio Axis 7″ HD. este alegerea mea in materie de tablete romanesti de care ma voi bucura si pe care voi fi bucuroasa sa o am .Aceasta tableta face parte din brandul Evolio ,un brand renumit in industria IT&C din România.
 Tableta Evolio Axis 7 HD se remarca prin hardware performant, autonomie extinsa si doua camere foto. Este foarte ieftina si da este la promotie in aceasta perioada,putem face economie de 30 de lei cu care putem plati o extra garantie de 2 ani,ceea ce mi se pare extraordinar. Are un design elegant, slim – de numai 9.3 mm, in timp ce carcasa mata cu textura anti-alunecare si antireflex ii permite utilizatorului sa tina bine tableta chiar si intr-o singura mana. Aspectul placut al noii tablete Evolio Axis este completat de calitatea ireprosabila a componentelor interne si externe ale acesteia, a finisajelor si de functionarea fara repros.






 Se bucura de un procesor performant Quad Core, alaturi de memoria RAM de 1 GB asigura o operativitate sporita si rularea perfecta a aplicatiilor si chiar si a jocurilor cu grafica complexa. Memoria interna de 8 GB are o capacitate suficienta pentru gazduirea jocurilor, fotografiilor, melodiilor sau fisierelor video preferate, iar aceasta poate fi extinsa cu inca 32GB prin card Micro SD.

De asemenea, Axis este una dintre putinele tablete “de buget” de pe piata echipata cu doua camere foto, una principala, de 2 MP amplasata dorsal, pentru surprinderea momentelor placute din viata utilizatorului, si una frontala, pentru conversatiile online sau poze selfie.
 Ne vom bucura de jocuri, fotografii de buna calitate ,facute in natura,alaturi de familie sau prieteni.

 Tableta Evolio ofera diverse optiuni de conectare, fiind prevazuta cu modul Bluetooth 4.0 si Wi-Fi cu un inalt nivel de receptivitate, in standardele b/g/n si slot-uri Micro USB si Micro SD. In acest fel utilizatorul va putea face transfer de date si fisiere rapid si va avea acces in permanenta la informatiile dorite si site-urile de stiri sau divertisment.Vom putea sa ne bucuram de muzica buna ,videoclipuri de calitate , filme sau seriale preferate.






 

 Un alt atu al tabletei Axis este bateria de 3000 mAh, care ii ofera o autonomie de pana la 250 de ore in standby si pana la 6 ore de functionare continua, sustinuta si de procesorul de consum redus si ne vom bucura de tableta chiar si atunci cand nu avem o sursa de energie pentru o anume perioada de timp.




Pentru a imbunatati si mai mult experienta utilizatorilor, noua tableta Evolio ruleaza sistemul de operare Android 4.4 KitKat, optimizat pentru un consum redus si o experienta multimedia completa.

Tableta Evolio Axis are preinstalata, in premiera, si aplicatia callRomania, un serviciu de telefonie VoIP care permite efectuarea de apeluri in retele de telefonie nationale si internationale la costuri foarte mici. In plus, la crearea contului, utilizatorul primeste 5 euro credit cadou pe care ii poate folosi timp de o luna.



 Evolio Axis 7″ HD are o rata extrem de mica de intoarcere in service,eu fiind la a doua tableta marca Evolio si daca nu se asezau cei mici pe ea ma tinea mult si bine.Insa ce sa faci ,copii sunt copii si mai gresesc uneori.


 As dori ca si voi sa fiti in asentimentul meu si sa dati o sansa brandurilor romanesti atunci cand va ganditi sa achizitionati gadgeturi si va asigur ca nu veti fi dezamagiti.Evolio este  alegerea perfecta !



6 comentarii:

  1. Da, am mai auzit ca tabletele romanesti sunt performante si rentabile ca pret. M-ai convis !

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat articolul felicitarii brindusa

    RăspundețiȘtergere
  3. daca putem opta pentru produse romanesti de calitate, de ce nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. asa frumos ai scris incat o vreau si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am o tableta Evolio si sunt foarte multumita de ea.

    RăspundețiȘtergere
  6. tabletele de la evolio sint cele mai performante

    RăspundețiȘtergere