luni, 27 iulie 2015

O lenjerie pentru patul nostru de la CumparaMisim.ro





 Tronand pe mijlocul camerei isi asteapta mantia (lenjeria) care il va impodobi si care ne va da noua starea de bine pe care ne-o dorim  cand trecem pragul dormitorului.Este vorba despre regele dormitorului,adica patul,prietenul nostru cel mai bun.El cunoaste toate visele noastre,el stie cele mai intime secrete ale noastre si ne ofera relaxarea mult dorita dupa o zi de munca.Si daca patul stie atatea despre noi si ne ofera tot rasfatul de care avem noi nevoie este bine sa avem si noi grija cum il rasfatam si cum ne oferim noua relaxarea mult dorita!
 Imi place mult ca dormitorul meu sa fie deosebit si lenjeria patului meu sa fie de calitate,asa dormitorul si patul meu vor capata ceva din personalitatea mea.La CumparaMisim.ro am gasit lenjerii superbe de calitate exceptionala.
 Imi place mult natura si imi place mult ca patul meu sa capete culorile naturii pe vreme de vara si mi-am ales o Lenjerie de pat dublu cu 6 piese Super Elegant Pucioasa model cu flori pe fond vernil cod CR22.  Aceasta lenjerie satinata cu sase piese este formata din :
-cearceaf pilota: 200cm x 230cm
-cearceaf pat: 230cm x 250cm
- fete de perna 2 bucati: 80cm x 80cm
- fete de perna 2 bucati: 50cm x 70cm
Dimensiunile pot varia cu pana la 5 cm (in minus).

Instructiuni de intretinere:
- se spala la maxim 30°C automat.
- nu se folosesc inalbitori chimici.
- se calca la maxim 130°C.
 Pentru camera copiilor am ales o Lenjerie de pat dublu cu stelute.
 Lenjeria pentru pat de 2 persoane cu 4 piese, confectionata din bumbac satinat, cu stelute pe mov deschis cu verde este compusa din:
cearceaf pilota: 200cm x 230cm
 -cearceaf pat: 230cm x 250cm
 - fata de perna 2 bucati: 70cm x 70cm
 Dimensiunile pot varia cu pana la 10cm (in minus).

 Instructiuni de intretinere:
 - se spala la maxim 30°C automat.
 - nu se folosesc inalbitori chimici.
 - se calca la maxim 130°C.

  Dar parca nu pot rezista si mi-as dori sa ma pot bucura de culoarea marii chiar la mine in dormitor si ca acest lucru sa se intample mi-am ales Lenjerie de pat dublu UNI Super Elegant Pucioasa de Lux albastru cu alb cod UM8.
 Lenjerie PUCIOASA pentru pat dublu de 2 persoane fabricata din bumbac satinat este compusa din:
 - cearceaf pilota 200x230 cm
 - cearceaf de pat 230x250 cm
 - fata de perna (2 buc.) 50x70 cm
 - fata de perna (2 buc.) 70x70 cm 
  Instructiuni de intretinere:
- nu se folosesc inalbitori chimici
- se spala la 40°C automat
- se calca la max 130°C (OPTIONAL).


 Voi ce ziceti prieteni,ce lenjerii va doriti pentru regele dormitorului vostru.Daca nu va puteti hotari va las cateva piese care m-au dat pe spate la cat de frumoase sunt!


2 comentarii:

  1. PRIMA LENJERIE ARATA SUPER SINT MINUNATE

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt obsedata sa-mi cumpar lenjerii noi... numai ce abia mi-am luat 3 seturi inainte sa plec in concediu. Uite asta la oferta mi-ar placea.

    RăspundețiȘtergere