joi, 12 noiembrie 2015

Pasta de zahar




  Pasta de zahar:)
 

  Ingrediente:
  -1 kg.zahar pudra vanilat proxi(4 pachetele de zahar la 250 gr.),
  -2 linguri de miere de albine poliflora,
  -1 plic gelatina Dr.Oetker-10 gr,
  -1 cub mic de margarina Rama Maestro,
  -5 linguri apa.

  Mod de  preaprare:
  -Se pune intr-un castron gelatina cu apa si se amesteca usor.Punem castronul la bain marie, adaugand mierea si margarina.Amestecam cu o lingura pana se omogenizeaza foarte bine.
  -Cernem jumatate din zahar,facem o gaura pe mijloc, turnam compozitia si amestecam cu lingura, adaugand putin cate putin din restul zaharului.Cand nu mai merge cu lingura,amestecam cu mana pana terminam zaharul.Punem compozitia pe un blat si il framantam pana obtinem o pasta cu aspect de plastilina si consistenta unei gume de mestecat.Invelim pasta in folie si o dam la frigider pentru cel putin 24 de ore dupa care o prelucram.
  Sfat:-nu folositi decat zahar pudra din comert,cel pregatit in casa nu va avea niciodata finetea celui din comert.
  Eu am folosit zahar pudra cu gust de vanilie asa nu am mai pus esente sau arome si credeti-ma a iesit deosebit.








8 comentarii:

  1. Poate ma voi incumeta oadata si odata sa incerc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se face foarte usor,mult mai usor decat se plang unii,daca respecti reteta si nu adaugi nimic chiar daca ti se pare ca zaharul nu se va transforma in pasta :)

      Ștergere
  2. eu aveam alta reteta, dar important este sa iasa cum trebuie si sa poata fi folosit. Zaharul pudra din comert stiam ca are si amidon in el, de aceea este mai putin dulce....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu eu cat amidon are in el,insa este mai bun,acasa oricat am incerca nu putem sa il facem atat de fin incat sa poata fi prelucrat asa cum dorim noi :)

      Ștergere
  3. De cand mi-am tot zis sa incerc sa fac bomboane fondante, poate acum voi reusi.

    RăspundețiȘtergere
  4. o retea delicioasa felicitarii pentru reteta

    RăspundețiȘtergere