luni, 16 mai 2016

Un trifoi cu patru foi



  Un trifoi cu patru foi!

  Viata este un dar de la Bunul Dumnezeu si eu am primit in dar un fiu,pe care il iubesc mai mult decat ma iubesc pe mine si oricand as fi in stare sa fac orice ca acest dar,"fiul meu", sa fie fericit,sa fie sanatos si sa aiba parte in viata de tot ce este mai bun.Din cand in cand sufletul meu doreste sa dea si altceva in afara de iubire si atunci aleg,mici daruri simbolice,dar cu o insemnatate deosebita,pentru cel care o primeste!
 O bijuterie personalizata este alegerea perfecta pentru fiul meu si o bratara cu un trifoi cu patru foi,este intr-adevar un dar deosebit.Unii zic ca trifoiul cu patru foi este aducator de noroc,legenda spune insa ca trifoiul reprezinta trinitatea,pe Tatal Ceresc,pe Fiul si Sfantul Duh si ca a patra frunza a fost binecuvantata cu harul Bunului Dumnezeu.Contemporanii zic ca prima frunza reprezinta incredere,a doua frunza reprezinta speranta,a treia frunza reprezinta iubirea si a patra frunza reprezinta sanatatea.Mie imi place sa cred ca legenda este cea mai potrivita pentru caracterul meu si ca varianta contemporana este potrivita caracterului fiului meu.Dar oricare dintre aceste varinate ar fi adevarate,imi place sa cred ca o asa bijuterie,este un dar special!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu