sâmbătă, 16 iulie 2016

Ce isi mai doresc barbatii?



  Ce isi mai doresc barbatii?
  O intrebare usoara la prima vedere,dar cum barbatii nu sunt guralivi din fire si se cred specimene mai deosebite,este cam greu sa ne dam cu parerea despre,ce isi mai doresc barbatii.Dupa parerea mea,barbatii isi doresc cam multe si ofera prea putin din ceea ce pot ei oferi,dar noi femeile fiind mai intelegatoare,mai docile si mai iubitoare din fire,dam barbatilor tot ce putem da si primim de la ei,doar ce li se scurge printre degete,adica doar firimituri.Nu ca ar fi toti la fel,Doamne fereste,persoanele de fata se exclud,bineinteles si raman doar cei care nu fac parte din familia noastra,grupul de prieteni si bineinteles cei care fac parte din platforma BlogalInitiative.ro .
  Barbatii isi doresc sa fie autoritari in familie,isi doresc sa fie respectati de catre cei din anturajul lor,isi doresc sa fie puternici si sa arate cat sunt de masculi,dar realitatea este alta.Barbatii se tem de seringa asistentei,de freza stomatologului,de durerea de masea,de cicalirea mamelor si de cea a nevestelor.Nu se tem sa calce stramb,sa cante ca cocosul pe gardul vecinei,sa mai scurme in ograda ei,dupa rame,cica ar fi mai delicioase si isi doresc sa bea bere rece,de la gheata,cand e meci cu Romania.Isi doresc barbatii nostri multe si marunte,de multe ori capata ce isi doresc,de multe ori se resemneaza si se gandesc ca ei sunt bine si ca altii in locul lor o duc si mai rau.Pana la urma tot barbatul canta in casa,acum ca unii canta de pe masa plina cu bucate,sau canta de sub masa,zicand mami pot sa ies ca am adunat toate firimiturile,barbatul e barbat!
  Barbatii din universul meu sunt barbati frumosi,simpli,iubitori,respectuosi cu cei din anturajul lor dar si cu cei care sunt pasageri prin viata lor,sunt barbatii perfecti pentru mine,dar si pentru cei care ii cunosc.Ei iubesc sa se imbrace lejer,mai mult sport,sa isi lase parul barbii sa creasca,atunci cand nu merg la servici si sa isi rada parul de pe cap,asa ca sa le fie mai usor de pieptanat,cica se piaptana cu prosopul.Le place sa aiba gadgeturi de brand,sa fie simple si sa nu isi complice viata cu prea multe.Probabil iubesc si ei mai mult natura decat electronicile.
  Universul barbatilor este aparte si noi femeile inundam acest univers al lor si ne impunem de cele mai multe ori,sa faca si sa poarte ceea ce dorim noi,insa WatchShop.ro a creat un univers doar al barbatilor,al barbatilor cu caracter,unde barbatii sunt tratati ca adevarati regi si ei isi pot alege ceasuri si accesorii potrivite,pe gusturi potrivite.Aici se gasesc ceasuri sofisticate,ceasuri simple,ceasuri de branduri renumite si fiecare barbat isi poate hrani orgoliul sau de barbat,unic,frumos,inteligent si baftos ca a gasit ceasul potrivit la timpul potrivit!

  Rugaciunea unui barbat!

  Da-mi Doamne sa fiu bogat,
  Sa am averi,sa am si bani,
  Sa am masini scumpe la scara,
  Sa ma vada-o domnisoara,
  Sa ma doreasca intr-o seara.

  Sa fiu frumos,sa fiu inalt,
  Muschiulos,mare fitos.
  Sa am parul mult valvoi,
  Mai ceva ca Alain Delon,
  Cand juca-n L'Amour a la mer.

  Sa ma imbrac de la Dior,
  Sa ma incalt de la Lacoste,
  Sa ma parfumeze Gucci,
  Sa am ceasul Calvin Klein,
  Palaria de la Hatson.

  Sa fiu barbat de barbat,
  Curtat,iubit si adorat.
  Sa am copii frumosi si sanatosi,
  Sa-mi semene si sa rasara
  Si nevasta sa ma inteleaga!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu