marți, 18 octombrie 2016

Lugu-lugu-o fi lapte cu orez?



 -Mama cum vin copii pe lume?
 -Ii aduce barza dragul mamii!
 -Si unde tine barza copilul mama?
 -In cioc dragul mamii!
 -Mama dar copilul nu e prea mare pentru un cioc asa subtire?
 -Are ciocul tare,barza mai copile,dar ia mai lasa-ma in pace ca ma doare capul de la atatea intrebari,ce pui atatea intrebari?
 -Mama am vorbit cu Daniel si mi-a zis ca la el sunt cinci frati si mama-sa i-a adus de la spital,pe toti,pe mine cine m-a adus?
 -Barza mai copile!
 -Si de unde a stiut barza unde stai sa iti aduca un copil asa care seamana cu tata?
 -Iaca mai,am pus pe geam un pic de zahar si o poza cu tatal tau si barza a venit,a mancat zahar si mi-a adus de bucurie,ca i-am dat zahar un copil ce seamana cu tata-tu,esti multumit?
 -Mama tu ma minti,Daniel a zis ca mama lui face lugu-lugu cu taica-su si asa au venit copii la el in familie,la el in familie nu a venit barza,ce-i aia lugu-lugu mama?
 -Lugu-lugu,ce sa fie mai copile,ce stiu eu,cred ca e lapte cu orez,a mancat prea mult si iaca asa au aparut cinci copii creti,nu vezi ca toti sunt creti si blonzi!
 -Aaaaa,deci de asta sunt toti blonzi,de la lapte cu orez,i-a crescut burta la tanti Maria,asa de tare si au iesit cinci creti,bine mama,am sa ii zic la Daniel sa puna si el zahar pe geam,sa ii aduca si lui barza unu brunet asa ca mine care sa semene cu tata!
 -Mai copile,sa nu te prind ca ii zici asa ceva,ca a crede tata-su ca umbla tanti Maria cu taica-tu!
 -Ahaaa,deci pana la urma tanti Maria a facut lugu-lugu cu tata lui,nu cu lapte cu orez!
 -Da de unde stii tu de lugu-lugu mai copile?
 -Are Daniel in baie,ceva asa care se cheama testul barza,cu doua linii rosii si a zis Daniel ca a facut mama lugu-lugu cu tata lui si iaca,mai aduce mama lui inca un frate sau o sora,vreau si eu mama un frate sau o sora.
 -Mai copile,dar tatal tau este plecat pe mare si cine stie cand vine,cu cine sa fac eu lugu-lugu?
 -Cu barza mama,cu barza,nu asa ai zis ca il aduce barza!
 Sa mor de ras,ma tineam cu mana de burta si radeam de imi ajunse gura la urechi,cum poate un copil de sase ani sa te puna la punct si cum te incurci in explicatii si nu stii pe unde sa iti scosi camasa.Asa este cand educatia,rusinea te fac sa eviti sa spui adevarului pe nume si sa tratezi copilul din fata ta ca pe un mic adult.

 Daca povestea mea este funny si tu sau tu ai auzit o poveste mai tare ca a mea,te astept aici,drag cititorule sa o impartasesti cu noi.
 Pana primim mai multe povesti haioase,va las in compania unui filmulet despre lugu-lugu si  TESTUL BARZA ,un filmulet,scurt,la obiect si cu tot ce trebuie sa stie o familie despre testul barza!

2 comentarii: