marți, 10 ianuarie 2017

Panouri radiante cu infrarosu- alternativa ecologica la incalzirea unei locuinte!



  Panouri radiante cu infrarosu- alternativa ecologica la incalzirea unei locuinte!

  Nu zice nu,pana nu experimentezi si vezi cu ochii tai ce beneficii aduc panourile radiante cu infrarosu!

  Sa zic,sa nu zic,hai sa zic ca in viata asta m-am tot mutat de mai multe ori,dintr-o locuinta in alta,ba de la casa la bloc,ba de la bloc la casa si mereu am luat-o de la zero.Curatenie,utilitati si dorinta de a fi conectata la o viata cu un confort minim m-au facut de multe ori sa ma las pagubasa si sa imi iau lumea in cap.Cate taxe de platit,cate cozi si cate asteptari sa imi vina aprobarile,nu va zic ca probabil cunoasteti si voi,ca si voi v-ati lovit nu de putine ori de aceste lucruri si preturile exorbitante la lucrari si materiale ma faceau sa imi zic ca nu ma mai mut si nu o mai iau iar de la capat.Nu mai zic de vecini,unu vrea sa traga gaz,altul nu vrea,unu vrea sa taie teava,altul nu vrea,unul sta la incalzirea centralizata,ca este mai comod,altul ca nu are bani,altul nu isi plateste datoriile si ne trezim cu apa calda taiata cu caldura la baza de avarie si ca am platit de multe ori si incalzitul tevilor de la subsol si energia electrica pe care eram nevoita sa o consum,ca doar nu puteam sa inghet in propria casa.Insa democratia in care traim si pe care am visat-o mereu ma face sa imi caut identitatea si sa fac ce este bine pentru mine.Pentru mine este bine "sa traim bine",intr-o "Romanie a lucrului bine facut",facut de mine si nu de vecini sau de autoritati care ne doresc sa stam la toate cele centrale,caldura,apa,gaz,etc,etc.
 Dupa parerea mea umila am sa va prezint si eu cateva avantaje si dezavantaje,privind utilizarea panourilor radiante cu infrarosu.
 Avantaje:
 -nu depinzi de nimeni si de nimic,atunci cand doresti sa iti incalzesti locuinta,
 -nu platesti taxe de instalare,intalarea o poti face chiar tu,
 -ai caldura doar cand iti doresti si nu cand vor altii,
 -perioada de garantie este net ridicata fata de garantia unei centrale electrice,
 -pretul panourilor este mai mic decat al unei centrale termice,
 -nu te mai impiedici de calorifere,deci ai mai mult spatiu,
 -se amplaseaza pe un spatiu ce nu poate afecta deplasarea in camera,
 -incalzirea obiectelor face ca aerul cald sa se disipeze pe toata suprafata camerei,
 - nu produce poluare,
 -razele infrarosii sunt benefice mediului dar si sanatatii umane.
 Dezavantaje:
 -imediat ce se deconecteaza de la sursa de caldura,isi inceteaza emiterea razelor si inclusiv a caldurii,dar lasa ca nici cu caloriferele nu ma plang,daca sunt din aluminiu se racesc si astea foarte repede,mentionez ca calorifere din fonta care sa tina mai mult timp caldura nu sunt la indemana oricui,
 -trebuie amplasata in asa fel incat sa cuprinda o gama mai mare de obiecte ce atrag si se incalzesc,acum nu stiu eu daca aceste raze sunt pe principiul soarelui,dar cred ca sunt la fel,cu cat obiectele sunt mai inchise la culoare,cu atat ele atrag mai multa energie pe care o si elimina si de ce nu,pot sa stocheze energie si sa o elimine in timp,asa se ajunge tot la perioada de racire a unui calorifer,
 -daca se intrerupe alimentarea cu energie electrica a locuintei din diverse motive,atunci nu vom avea caldura,insa si energia termica produsa de o centrala pe gaz sau caldura centralizata poate fi afectata din diverse motive.
  Fiecare dintre noi este liber sa traiasca cum doreste si sa faca ce doreste,eu insa mi-am spus parerea,ce sper ca v-a convins ce sa alegeti pentru o viata frumoasa si lipsita de prea multe griji si daca nu v-am convins atunci in mod clar o puteti face chibzuind si citind acest articol !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu