duminică, 15 octombrie 2017

SEDIRELAX-pentru un somn relaxat


                                                                                   

                                                                          
   SEDIRELAX-pentru un somn relaxat!

   Parca si azi imi suna in urechi cuvintele bunicului care ne zicea sa ii aducem sticluta cu valeriana de dupa horn.Lua cateva picaturi intr-o lingura,le dadea pe gat,lua si un strop de apa si se aseza usor pe pat sa se odihneasca,atat cat putea,fiindca noi,nepotii sai nu il lasam sa stea linistit nici macar o clipa,mereu saream peste el ,mereu ne harjoneam (a harjhoni-a rade) si nu ne dadeam seama ca bunicul chiar suferea de inima,doar bunica ne mai certa si ne mai linistea cu cate o bucata de glucoza,primita  de la fata ei tocmai de la Iasi.Ce stiam noi ce-i aia boala de inima,ce stiam ca bunicul a fost in razboi si a luptat pentru tara si de la prea multe grji,stres,inima ii slabise si valeriana era un remediu natural ce se folosea pe acea vreme,pentru a se mai linisti.Anii au trecut si fiecare din noi a luat-o pe drumul sau,bunicul se odihneste langa bunica,nepotii sau imprastiat in intreaga lume si eu va scriu acum de valeriana,un ingredient ce l-am gasit in tabletele de SEDIRELAX  ,tablete de la AYURMED.
 Am primit spre testare un nou produs pentru relaxare si somn linistit.La prima vedere,nimic neobisnuit,doar valeriana mi-a sarit in ochi si amintirile ce demult stateau incuiate undeva,intr-un colt de suflet.Si atunci in vremuri de mult uitate si acum in vremuri noi,plantele medicinale isi au rolul lor si noi le folosim,simple sau in diferite compozitii.
  SEDIRELAX este un tratament naturist 100%,intr-o asociere de plante ayurvedice care contribuie la adaptarea organismului la stres,induce o stare de bine,cu un somn linistit,un sistem nervos in limite normale si o memorie buna,de elefant as zice,sa nu mai uitam ce am facut ieri sau azi.
 SEDIRELAX contine:
 -Ginko biloba sau arborele pagodelor,o planta cu multe intrebuintari medicinale;
 -Rointa este o planta mielifera,ceea ce zice totul,daca este iubita de albine,inseamna sanatate,cu efecte terapeutice pentru multe boli;
 -Sunatoarea sau pojarinta,o planta medicinala folosita din cele mai vechi timpuri si totusi actuala mai mult ca oricand;
 -Busuiocul sau regele mirodeniilor,folosit la multe preparate culinare si ca tratament pentru diferite afectiuni;
 -Valeriana este planta de referinta in materie de plante medicinale,ea vindeca tulburarile emotionale si daca mai studiem vom vedea ca are si insusiri magice ce au fost studiate de mari experti si inca nu s-au dumirit de ce si cum,dar in mod clar este o planta minune.
  Nimeni nu este ferit de greutati,nimeni nu poate sa zica ca nu sufera de stres,oboseala,lipsa concentratiei cand vine vorba de memorie,deci nici eu nu sunt ocolita de stresul cotidian care imi afecteaza linistea interioara si ca sa ma ajut pe mine,sa imi ajut organismul,iau si eu tablete naturiste SEDIRELAX pentru un somn linistit.Dupa doua satpamani de tratament,ma simt tare bine,ma simt odihnita,sufletul meu se poate considera unul fericit si parca nu am mai uitat ce am mancat ieri si ce mancare am facut azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu