sâmbătă, 5 august 2017

Frittata cu fidea




  Frittata cu fidea-reteta maggi

  Ingrediente:
  -1 plic maggi fidelicios cu gust picant,
  -330 gr.mozzarella gourmet,
  -300 gr.kaizer afumat,
  -2 ardei grasi verzi,
  -6 oua,
  -300 gr.smantana,
  -1 rosie,
  -2 cepe,
  -1 dovlecel mediu.
  Mod de preparare:
  -Se mixeaza ouale intr-un bol,peste oua se adauga ardeii grasi tocati,kaizerul taiat cuburi, mozzarella data prin razatoare,smantana,ceapa tocata juilen,plicul de fidea maruntit,dovlecelul tocat cuburi si se amesteca cu o lingura,dupa care se toarna intr-o tava detasabila in care s-a pus hartie cerata.Se orneaza cu felii de ardei,de rosii si se da tava la cuptor pentru circa 40 minute la foc potrivit.Dupa ce se coace este bine sa se lase sa se racoreasca si abia dupa aceia sa se taie.Sa aveti pofta dragilor!
















13 comentarii:

  1. Ce bine arata! Este ideala pentru micul dejun

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am gatit nicciodata si nici nu stiu de gust are. E ca un fel de omleta cu de toate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa ceva,frittata la italieni si omleta sau scorb la noi la moldoveni:)))

      Ștergere
  3. Vai, cum arata! Nu am incercat niciodata, dar arata delicios!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata minunat si e simplu de facut. Am retinut-o pentru viitor, momentan astept sa treaca valul de caldura pentru a ma (re)imprieteni cu cuptorul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Totul arata foarte bine, o sa incerc si eu reteta ta cand ma intorc de la mare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Yammy yammy ... arata tare bine, e un fel de pizza cu legume

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata apetisant. Eu nu am facut nicodata asa ceva si chiar ma tenteaza

    RăspundețiȘtergere
  8. Iata ca nu stiam ce sa mai fac de mancare, deci preluam reteta, fara iute, ca nu putem, nici eu, nici maica-mea, si maine bucatarim frittata cu fidea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de la o vreme fara iute si la noi si merge chiar foarte bine,asa se evita multe neplaceri cauzate de la iute!

      Ștergere
  9. A facut si mama dar fara fidea daca nu ma insel, mi a placut la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da , este printre preferatele mele vara .Doar ca eu nu am pus niciodata fidea in compozitie.Arata delicious!

    RăspundețiȘtergere