joi, 17 august 2017

Supa de crap



  Supa de crap:)

  Ingrediente:
  -2 kg.tacam de crap,
  -1 vanata long pourple,
  -4 morcovi,
  -3 cepe,
  -4 catei de usturoi,
  -1 mana tagliatelle,
  -3 oua,
  -400 gr.smantana,
  -sare dupa gust,
  -1 rosie mare,circa 1 kg.
  Mod de preparare:
  -Se portioneaza carnea de peste si se pune la fiert cu apa,sare,ceapa si cateii de usturoi.Se trag cateva clocote asa cam cat sa se patrunda carnea de peste.Pestele se fierbe foarte repede,oricat de mare ar fi.Se opreste focul,se scoate carnea din oala se strecoara supa.In supa se pune vinata tocata marunut, morcovii rondele si se fierb la foc potrivit.
 -Intr-o oala se pune rosia tocata si se fierbe,asa morcovii si vinetele nu se vor intari la fierbere.Cand toate legumele sunt fierte se pun in aceiasi oala,se mai trag cateva clocote si se opreste focul.
 -Intr-un vas se pun ouale cu smantana si se omogenizeaza,se ia cu polonicul supa din oala si se toarna peste compozitie,se amesteca usor si se toarna in oala cu supa,se adauga bucati de carne de peste,fara oase si se poate servi.Sa aveti pofta dragilor!



14 comentarii:

  1. DUMITRASCU LACRAMIOARA18 august 2017 la 10:59

    ...delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Brandusa, de cand intru la dvs pe blog pot sa jur ca am pus cateva kg doar privind imaginile :) ))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata delicios desi la noi in Moldova, cel putin noi, facem ciorba cu bors facut in casa. Supele, de orice fel, mai rar. Ne place acreala :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata tare bine. eu nu mananc supa/ciorba de peste, dar cred ca m-ar tenta sa gust.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata bine, sotul meu adora ciorba de peste, insa cu bors...el este master-chef-ul, insa nu supa...doar cu bors!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu mananc ciorba de peste dar iubitul meu e inebunit dupa ea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mi-a plăcut niciodată supa/ciorba de peste, dar a ta arată foarte bine și posibil să fie delicioasă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce supă gustoasă și hrănitoare, sigur e delicioasă!

    RăspundețiȘtergere
  9. Wooow.... ce fel de rosii ai tu in gradina? Supa cred ca este delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu voiam sa te intreb cum te descurci cu oasele, crapul are o gramada si din acest motiv il cam sar atunci cand vreau sa pregatesc ceva pe baza de peste.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am manca to singur adata ciorba de peste si mi-a placut... acum ca mi-ai facut pofta as mai manca una

    RăspundețiȘtergere
  12. Am facut de cateva ori bors de peste si nu prea s-a mancat. Am zis ca atunci cand am pofte de un bors de peste merg la restaurant. Nu-mi place sa fac mancare degeaba. Daca sotul n-o mananca, parca nici eu n-am chef :)

    RăspundețiȘtergere