miercuri, 26 octombrie 2016

Ardei umpluti-reteta de post



  Din categoria #miercureafaracarne ,azi avem-Ardei umpluti-reteta de post:)

  Ingredinete:
  -500 gr.orez,
  -100 gr.malai,
  -1 kg.praz,
  -4 cepe,
  -200 ml.ulei,
  -800 ml.suc de patlagele galbene,
  -2 linguri bulion de gogosari,
  -200 gr.soia granule,
  -3 kg.ardei galbeni,
  -1 lingura sare,
  -1 lingura oregano,
  -1 kg.ciuperci gata fierte (hulughite),

  Mod de preparare:
  -Se pregatesc ardeii,se taie cotoarele si se scot semintele,se clatesc si se pun pe chiuveta la scurs.
  -Se curata prazul,se toaca si se pune la prajit cu ulei,se curata ceapa,se toaca si se pune peste praz la prajit,cand isi schimba putin culoarea se opreste focul si se toarna prajeala intr-un vas.
 -Se clateste orezul,se pune cu putina apa la fiert si cand orezul soarbe apa,se toarna peste praz si ceapa,se adauga oregano,ciupercile date prin masina de carne,malaiul,soia, sucul de patlagele, bulionul de gogosari,sare si se omogenizeaza compozitia,apoi se umplu ardeii,se pun la loc cotoarele si se pun intr-o oala,se adauga apa,se pune capac si se fierb la foc mic la cuptor.Sa aveti pofta dragilor!
  -Daca reteta mea nu va este pe plac sau va doriti ceva deosebit,va invit la Daniel la masa,el ne-a pregatit o masa cu tot felul de bunatati,doar este ziua lui de nume!






22 de comentarii:

  1. DUMITRASCU LACRAMIOARA26 octombrie 2016 la 20:55

    foarte bunnn!pt zilele de post sunt minunati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am pus pana acum oregana in ardeii umpluti, cred ca e tare bun. Stiu ca in salate imi place asa ca nu vad de ce nu mi-ar place si in varianta asta ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi place soia asa ca as scoate-o din reteta, dar in rest arata delicios.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este prima data cand aflu ca se pot folosi asemenea ingrediente in compozitie...la malai nu m-as fi gandit in veci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaaiii ce bunatate, bunica mea imi facea, eu nu gatesc de post :)

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar asta am servit acum jumatate de ora, excelent!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar zilele trecute ma gandeam la o supa de ardei umpluti. Desi gatesc foarte mult si sanatos, aceasta reteta nu am facut-o niciodata. Cu putina atentie, o pot adapta varianta ta de post, intr-o varianta de dieta.

    RăspundețiȘtergere
  8. O reteta perfecta pentru aceasta perioada, o sa o incerc si eu pentru ca m-ai facut pofta. Multumesc pentru articol.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ador ardeii umpluti <3, e una dintre retele mele preferate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu.mi plac ardeii umpluti, dar m.as axa pe niste sarmale de post...

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu n-am facut niciodata ardei umpluti de post, dar chiar ca mi-ai facut pofta sa incerc intr-o zi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am facut ardei de post niciodata si nu stiam ca se foloseste malai

    RăspundețiȘtergere
  13. Saptamana asta am facut si eu pentru prima data ardei umpluti. Dar eu am ales o varianta simpla de orez, morcov, ceapa si ciuperci. Nici prin gand nu imi dadea sa pun malai si soia si restul. Complicat pentru mine :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie imi place mult varianta de post! O sa fac si eu, dar fara nimic altceva in afara de orez si legume.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai un ingredient pe care eu niciodata nu l-am pus in ardeiul umplut - malaiul. O sa incerc aceasta reteta, sunt curioasa cum potenteaza malaiul amestecul umpluturii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar sarmale sau ardei umpluti cu crupe in loc de orez ai mancat?Crupele sunt un malai macinat mare mare si se folosea foarte mult in vremurile cand orezul era la mare pret,asa ca a pune malai in ardei sau sarmale este ceva normal si este si foarte sanatos!

      Ștergere
  16. Eu as manca oricand ardei umpluti de post, dar e rau ca daca pregatesc nu mananca nimeni la noi in familie. Ceea ce nu am auzit pana acum e bulion de gogosari, dar am sa caut sa vedem cum e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bulionul de gogosari este pe blogul meu,se face foarte usor si il poti folosi la orice mancare,iti garantez ca o sa iti iasa cele mai delicioase mancaruri!

      Ștergere
  17. Uite, teteta asta n-o stiam , cu praz, cu malai. O s-o retin. Nu-ti spun ca-mi ploua in gura. Mi-ai facut o poftaaaaaaaaaaaaaaa!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Cand stateam la mama acasa mai facea astfel de ardei. Nu am mai mancat de foarte mult timp

    RăspundețiȘtergere
  19. Mi-ai facut pofta. Arata tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  20. ce bine arata, chiar n-am incercat pana acum ardei umpluti de post asa ca tocmai mi-ai dat o idee pentru weekend

    RăspundețiȘtergere